n Les dades identificatives de l’alumne/a i dels professionals que hi participen.
n La justificació. Descriure els motius pel qual l’alumne ha de cursar el PI.
n La planificació d’objectius, competències a assolir i de les actuacions pedagògiques que se’n deriven:
· Les habilitats de l’alumne/a en les diferents àrees o àmbits
· Objectius i competències prioritàries d’aprenentatge de les àrees o àmbits
· Altres objectius d’aprenentatge com: habilitats personals, socials, autonomia escolar o en altres àmbits: familiar, salut, lleure...
n Els criteris d’avaluació
n L’ horari setmanal de l’alumne/a, els emplaçaments i els suports:
· Ajudes tècniques i suports en les activitats en els diferents entorns : aula, pati, menjador, sortides, i altres activitats generals del centre
n El seguiment del pla:
· Valoració i registre sistemàtic del progrés que ha d’esdevenir el referent per l’avaluació de l’alumne/a tenint en compte:
- Objectius del curs, cicle o etapa
- Competències bàsiques
- Autonomia personal i social (aula ordinària, grup específic, grup
reduït)
- Adquisició d’hàbits de treball
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada