BENVINGUTS I BENVINGUDES!!!

Companys i companyes del món de l'educació,

Aquest blog té la finalitat de respondre a les demandes sol·licitades respecte els Plans Individualitzats (PI), per part de docents novells, després d'un estudi elaborat per al Màster de Planificació i Gestió de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Hem considerat crear un blog per tal que aquells professionals que tinguin dubtes sobre algun aspecte dels PI puguin consultar la informació a l'apartat específic i, alhora, puguin plantejar les seves qüestions i que aquestes siguin resoltes per les aportacions d'altres companys que dominin el tema.

Així doncs, cada entrada del blog respondrà a una de les preguntes claus que considerem essencials per poder conèixer i elaborar un PI, seguint una guia docent que s'ha realitzat per part de les creadores del blog.

Agraïrem la vostra participació i qualsevol comentari que ens ajudi a millorar aquest espai d'intercanvi.

Què inclou / Quin contingut té?

n      Les dades identificatives de l’alumne/a i dels professionals que hi participen.

n      La justificació. Descriure els motius pel qual l’alumne ha de cursar el PI.

n      La planificació d’objectius, competències a assolir i de les actuacions pedagògiques que se’n deriven:
·        Les habilitats de l’alumne/a en les diferents àrees o àmbits
·        Objectius i competències prioritàries d’aprenentatge de les àrees o àmbits
·        Altres objectius d’aprenentatge com: habilitats personals, socials, autonomia escolar o en altres àmbits: familiar, salut, lleure...

n      Els criteris d’avaluació

n      L’ horari setmanal de l’alumne/a, els emplaçaments i els suports:
·        Ajudes tècniques i suports en les activitats en els diferents entorns : aula, pati, menjador, sortides, i altres activitats generals del centre

n      El seguiment del pla:
·        Valoració i registre sistemàtic del progrés que ha d’esdevenir el referent per l’avaluació de l’alumne/a tenint en compte:
                        - Objectius del curs, cicle o etapa
                         - Competències bàsiques
                        - Autonomia personal i social (aula ordinària, grup específic, grup
                        reduït)
                         - Adquisició d’hàbits de treball

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada